Distanta. Sau aruncarea cu chibritul

De fiecare dată în care mă gândesc la F.îmi sună în cap versurile lui „open your wings and just start to fly. No wonder why, follow your dreams, don’t give up and try”. Mi-am adus aminte de Oldies Pub. Miercurea e pustie fără tine..Nu-mi aduc aminte dacă i-ai prins pe Andreea, Zeno, Johnny, dar fac o atmosferă tare plăcută la karaoke. Lipsești tu. Mi-e dor de tine şi de scrisori, de fragmentele pe care ți le trimiteam prin poştă lunar. Aş vrea să dau timpul înapoi măcar pentru câteva luni şi să mai schimb câte ceva. La mine, la acele rânduri… Fără să întreb de ce, da, recunosc că mi-aş urma visurile şi aş prinde primul avion spre tine în speranța că de data asta nu-ți voi mai greşi adresa. Te-aş găsi probabil la The Alley Cat sau ceva de genu’ parcă, iar dacă ar fi să te caut, inima te-ar găsi prima. Ea a ştiut mereu unde eşti. Te-am găsit în gara aia. Doamne, am răcit în aceea zi. Eram doar într -o bluză în plină iarnă şi dârdâiam din toate încheieturile. Mi-a prins bine imbratișarea ta, la fel cum poate mi-ar face inima să salte ca nebuna şi acum. Vezi tu, am norocul că pot arunca un chibrit pe hartă şi să țintesc Londra.
Pe seară am de gând să îți fac o vizită. Vreau să ciocnim pentru puținele amintiri şi pentru că ele există.
Nu vreau să te uit vreodată sau cel puțin nu pot. Mi se întâmplă din ce în ce mai des să arunc chibritul şi să te nimeresc. Mereu e stins că focul din catran rămâne în mine.
Nu m-am gândit niciodată că am să ajung in punctul acesta. Mi-a plăcut mereu geografia, dar acum parcă nu ma mai înțeleg cu ea.
Cam atât.  Iartă-mă că nu ți -am mai scris de mult, uneori tăcerea e mai bună. Dacă ar fi să derulezi înapoi, nu o face. Prefer să îți dau cartea aia nenorocită şi să te las să vezi ce ai provocat în mine. Într-o bună zi. Cândva. Când nu voi mai arunca bucăți de lemn ars pe harta lumii.
Până atunci mă îmbată amintirea verii ascultând „All my people”, iar din când în când văd „India” întrebându-mă dacă ar trebui să plec. Se întâmplă să aud un cover al piesei „Imagine” sau chiar să beau o bere în Oldies miercurea, așteptând că vei cânta „Stand by me” pe scena pe care n-am avut curaj să urc.
Mi-e dor de tine, omule.
P.S. : nu am uitat de prajiturile cu ciocolată şi de ceşcuța  cu ceai.

Opinia ta :)

