Scrisoare catre tine

lettersDa, către tine, cel care citeşti acum aceste rânduri. Poate că nu ai mai primit o scrisoare de multă vreme sau chiar niciodată. Pentru acest fapt, m-am gândit că ar fi un gest drăguţ să-ţi scriu chiar eu, o necunoscută. Vreau să vorbim despre ce te frământă, despre problemele care te macină. Ştiu că uneori te-ai simţit copleşit de intensitatea cu care necazurile au dat buzna în viaţa ta. Te-ai simţit slăbit, ai vrut să renunţi şi ai plecat capul sperând că se va termina totul la un moment dat. Posibil ai crezut că soarele nu va mai răsări prea curând, iar astea te-a întristat.

Vreau să-ţi spun că nu eşti singur. Eu mă gândesc la tine în fiecare zi, chiar dacă nu ne cunoaştem. Nu vreau să te ştiu posomorât. Vreau să zâmbeşti pentru că aşa îţi stă bine şi aşa s-au obişnuit să te vadă şi cei din jurul tău. Probabil crezi că nimănui nu-i pasă de tine în clipele în care viaţa te descurajează. Dă-mi voie să te anunţ că este doar o impresie de-a ta. Multora le pasă, chiar şi mie. Da, îmi pasă, chiar dacă nu te cunosc, chiar dacă nu te voi cunoaşte vreodată.

Desigur, viaţa ne poate intersecta drumurile de nenumărate ori, fără să ştim. Astăzi te voi întâlni stând rând la covrigăria din Piaţa Unirii, peste câteva luni vom trece unul pe lângă altul prin faţa Intercontinentatului, iar în vreo 4-5 ani, copiii noştri se vor juca împreună în parcul Sub Arini din Sibiu fără să ştim că privirile noastre s-au întâlnit cândva. Aşa e viaţa şi uneori poate fi greu de înţeles. Drumurile noastre sunt făcute să se unească şi să se despartă în fiecare zi. Azi sunt aici când mâine pot fi acolo, iar tu dincolo de universul meu. Ochii noştri urmăresc zilnic alte chipuri, alţi paşi, pe când sufletul este prins într-o căutare permanentă a acelor persoane care au avut un cuvânt greu de spus în viaţa noastră. Sau vor avea în viitor, cine ştie. Intuiţia cunoaşte încotro ne îndreaptă Destinul, dar este discretă şi nu se laudă cu capacităţile sale astrologice. Ne lasă să greşim, să ne îndepărtăm unul de altul şi să ne apropiem în cele mai ciudate circumstanţe, sperând că într-o zi vom înţelege acest joc al paşilor pe care îi facem zilnic pentru că fiecare pas are povestea lui.

Dragă necunoscutule, vreau să nu uiţi faptul că eu mă gândesc la tine. Vreau să ştii că te privesc întâmplător, fără să ştiu cine eşti, fără să-ţi cunosc povestea, deşi tare mi-ar plăcea să te aud. Vreau să comunicăm, deşi nu am habar cum să te găsesc. Tu o poţi face. Am să te rog să-mi laşi în secţiunea de comentarii gândurile tale. Sau trimite-mi un e-mail la adresa blog.cristinacirstea@gmail.com cu adresa ta, iar eu am să-ţi scriu câteva rânduri pe care le vei primi prin poştă pentru că e foarte plăcut sentimentul pe care îl ai atunci când cineva îţi trimite o scrisoare care să-ţi aducă un surâs pe buze atunci când  n-ai motiv să zâmbeşti. Aştept mail-urile şi comentariile!

Cu drag, Cristina!

7 thoughts on “Scrisoare catre tine

  1. O initiativa interesanta! E foarte placut sentimentul pe care il ai atunci cand citesti o scrisoare pe care o poti tine in mainile tale si nu citind un mail anost. Foarte dragut! Felicitari pentru idee. Ar fi cazul sa ne mai intoarcem si la vremurile cele de odinioara

  2. Mie imi place nu doar sa citesc scrisori, dar si sa scriu. Probabil mirosul hartiei e de vina, sau felul in care arata cerneala inainte sa se usuce… Fiecare cu obsesiile lui🙂

Opinia ta :)

