Cinefilii la o ceasca de cafea.

Filme: la asta se rezumă articolul de faţă. Am mai dezbătut subiectul cu câteva săptămâni în urmă aici.
Cu siguranţă există filme pe care le-aţi revedea de „n” ori fără să vă plictisiţi, iar asta ori pentru că vă regăsiţi în povestea lor, pentru că joacă actorul/actriţa voastră preferată, ori pentru că pur şi simplu, v-a captivat pe deplin acţiunea lor încât aveţi impresia că şi voi „luptaţi” alături de eroii preferaţi. Dacă ar fi să mă ghidez după aspectele acestea, aş putea menţiona la fiecare categorie câte un film.

acestea fiind spuse:

Mă regăsec în „Sundays at Tiffany’s” (pentru că maturitatea nu s-a instalat pe deplin în sufletul meu şi încă îmi păstrez temperamentul copilăresc, indiferent de câţi ani vor trece de acum încolo. Îmi place să fiu spontană şi cred că o prietenie poate dura pentru toată viaţa, în ciuda obstacolelor.).

La capitolul actriţă/actor: Anne Hathaway cu filmele „Love and other drugs”,(romantic/ dramă şi un pic lacrimogen în care ideea centrală ar fi lupta dintre iubire şi boală, dintre laşitate şi curajul de a-ţi ajuta aproapele în ciuda obstacolelor grele), „Passengers”( fără să dau spoiler, menţionez doar că finalul este total neaşteptat)  şi recentul „Song one” ( un film foarte emoţionant în care muzica te va urma la tot pasul).

Song One

Evident, nu pot să fac abstracţie de John Cusack, iar aici trebuie neapărat să vă recomand „Say Anything” din 1989 ( celebra scenă cu serenada la boom box şi amuzanta frază „I gave her my heart, she gave me a pen”), „Better off Dead” din 1985 (comedie romantică cu adolescenţi şi despre nebuniile pe care ai fi capabil să le comiţi în numele iubirii) şi „The Raven” din 2012 ( o dramă/ thriller care ne prezintă ultimele zile din viaţa scriitorului Edgar Allan Poe).

date-say-anything

„2012” este filmul pe care l-aş revedea de „n” ori deoarece admir puterea cu care luptă Jackson Curtis pentru a-şi salva familia din calea dezastrelor naturale. L-am vizionat de 4 ori până acum şi oricând mi-ar propune cineva să-l revăd, aş face-o cu plăcere trăind toată acţiunea cu aceiaşi intensitate ca şi prima dată când l-am văzut. (my guilty pleasure)

Dintre filmele anului 2014 v-aş recomanda:

  • SF/ acţiune: „Divergent”, „The Maze Runner”, „Lucy”
  • thriller/ crimă: „Gone Girl”, „Deliver us from evil”, „Reclaim”, „The bag man”, „The guest”
  • drama: „The judge”, „Maps to the stars”, „The best of me”, „You’re not you”, „The fault in our stars”( deşi nu mi s-a părut cine ştie ce capodoperă, la fel ca „If I stay”)

Care sunt filmele voastre preferate în care vă regăsiţi? Aştept opiniile voastre, iar până una-alta, mai aştept şi premiera filmului biografic „Love & Mercy”😀 ( 5 iunie 2015 )

 

4 thoughts on “Cinefilii la o ceasca de cafea.

Opinia ta :)

