Recapitulare

Am căutat caietele îngălbenite de vreme din pod. M-am regăsit printre versuri şi poveşti pe care le-am compus cândva. Gândeam ca o copilă, cu sufletul curat. Gândeam ca Lili. Ea a rămas prinsă între poveştile paginilor, iar eu am crescut, m-am maturizat. Nu ştiu când s-au întâmplat toate astea pentru că abia acum conştientizez ce repede a trecut timpul pe lângă mine.

Acum câţiva ani nu aveam griji. O mică parte din timp îl dedicam învăţatului, iar restul se concentra asupra pasiunilor mele. Făceam parte dintr-o trupă de teatru, luam cursuri de dans, scriam articole pentru diverse publicaţii, lucram pentru un post de radio şi redecoram tot ce mi se părea anost… în casa mea, în casele altora. Tot pe atunci am postat primele articole pe acest blog.

6

Anii au trecut aducând de fiecare dată câte o schimbare. Am început să organizez evenimente, să predau cursuri de teatru la liceeni, să mă ocup de decoraţiuni interioare şi altele. Şi am lăsat în  urmă amintirile de la radio cât şi editorialele…
Şi totul încă evoluează, iar timpul nu se opreşte. Nici schimbările. Nici eu.

Dacă ar fi să fac un mic rezumat al vieţii mele, acesta ar fi unul. Printre toate aceste amintiri, mi-am adus aminte de faptul că niciodată nu v-am povestit despre concertele din subsolul blocului. Dar asta s-a întâmplat cu ani buni în urmă. Am fost un grup nebun de prieteni care din când în când îşi invita vecinii într-o sală de spectacole amenajată la subsol. În final nu am rămas decât cu amintirea. Una frumoasă. Specială!

Au fost vremuri bune, mai puţin bune, dar aşa cum e vorba aia, toate trec. Mă întreb unde voi fi peste zece ani de acum încolo. La ce voi renunţa? Ce va fi nou? Ce va fi dat uitării? Mi-ar plăcea să mă renîntorc la radio. Mi-ar plăcea să mai susţin un concert în subsol.

Când am început să scriu acest post nu ştiam sigur care va fi subiectul abordat. Mi-am pus în gând doar să scriu. Trecutul s-a năpustit brusc şi a ocupat locul fruntaş la rândul gândurilor despre care aş fi putut să scriu. Am rămas cu un sentiment ciudat după ce mi-am amintit toate schimbările astea. E o senzaţie ciudată. Nu ştiu dacă şi benefică.

Pentru seara asta, cam gata. Restul într-un post viitor.
Pe curând!

Opinia ta :)

