Dor de radio. Amintirile lui Decembrie in studio

about musicPe fundal rulează melodia lui Daniel Powter, „Bad day”. Am impresia că am mai ascultat cântecul acesta într-o zi de sâmbătă în care gândurile îmi erau răvăşite ca acum. Şi dacă am făcut-o, atunci cu siguranţă nu mă aflam aici şi nici afară nu era o ceaţă atât de deasă. Îmi spun în gând că astăzi va fi o zi obişnuită, ca oricare alta, dar subconştientul îmi atrage atenţia că în fond, toate zilele sunt diferite, chiar dacă noi suntem prinşi în rutină şi avem impresia că retrăim aceleaşi momente.

Mi-am adus aminte de dimineţile friguroase de iarnă în care îmi croiam drum prin nămeţi pentru a ajunge la radio. Când intram în studio primul gând era să realizez un playlist care să ajute la exteriorizare, care să redea toate grijile şi problemele cu care ne confruntăm. Astfel ajungeam să selectez melodii în care mă regăseam aproape perfect şi melodii care să aducă un gând optimist în mintea ascultătorilor. Mesajele pe care le primeam mă bucurau nespus.

Îmi aduc aminte că eram în preajma Crăciunului, iar tura mea începea la ora 17. Bradul era împodobit, din tavan atârnau fulgi de zăpadă şi steluţe aurii, iar uşa de la intrare în studio avea pe fiecare latură beteală. Nici geamul nu scăpase neatins de magia lui Decembrie căci cineva se ocupase să-i aşterne nişte zăpadă artificială şi câteva autocolante cu Moş Crăciun şi Rudolph.La birou mă aştepta ciocolata caldă şi o farfurioară cu american cookies. Iar apoi urma duelul gândurilor pe note muzicale, direct către urechile şi inimile ascultătorilor.

Între timp, acum rulează „I don’t wanna miss a thing”.

Opinia ta :)

