Farkas Mihai la „Vocea Romaniei”

Pe Mihai l-am descoperit în urma audiţiilor pe nevăzute din cadrul emisiunii „Vocea României”, difuzată la Pro Tv. Şi mă bucur să aud o voce care promite multe, iar asta dincolo de subiectivismul cu care îl privesc pentru faptul că este din Făgăraş, unul din oraşele mele de suflet.

Interpretând piesa „Please forgive me” a lui Bryan Adams, Mihai a obţinut un loc binemeritat în echipa lui Marius Moga, datorită talentului şi charismei sale. Eu una îl susţin în evoluţia sa atât în cadrul concursului cât şi alături de trupa Fade Out care anunţă o serie de concerte în mai multe oraşe. ( like pentru a fi la curent cu detaliile )

Dacă şi vouă v-a plăcut prestaţia sa de la audiţii, vă invit să-i daţi un like pentru a-l susţine aici https://www.facebook.com/FarkasMihaiTheVoice.

Eu îi urez baftă pe mai departe şi aştept următorul concert🙂

One thought on “Farkas Mihai la „Vocea Romaniei”

Opinia ta :)

