Scrisoare catre un prieten

best boy friendAstăzi, cu lacrimi în ochi, m-am hotărât să-ţi scriu ţie, prieten drag. Ştiu că treci printr-o perioadă grea, că eşti copleşit de stres şi de problemele care vin buluc peste tine, dar eu cred că ai tăria necesară pentru a trece peste obstacole. M-a bucurat să-ţi recitesc gândurile printre cele câteva scrisori pe care mi le-ai trimis de când ne cunoaştem. Cu fiecare rând în parte, te simt tot mai aproape de sufletul meu. De fapt, mereu ai ocupat un loc special.

Mi-am adus aminte de seara în care ne-am cunoscut. 12 iulie, 2007. Ce-i drept a fost o întâlnire neaşteptată, la miezul nopţii, dar după primele minute, simţeam că te cunosc de o viaţă. A fost începutul unei prietenii care durează şi acum, care e mai puternică pe zi ce înaintăm prin viaţă. Nu ştiu ce m-aş face fără tine, fără prezenţa ta benefică, după cum mă cataloghezi şi tu pe mine, la rându-ţi.

Anii care au trecut ne-au adus tot mai aproape. Prietenia noastră s-a consolidat între timp. Şi nu-mi aduc aminte să ne fi certat vreodată. Lângă tine am descoperit că-mi place designul interior şi am început a fi micul învăţăcel. Tu mi-ai fost profesor. Unul răbdător, calm şi cu iubitor. Mi-ai fost sprijinul de care aveam nevoie în clipele în care mă simţeam descumpănită, dezamăgită. Îmi ştii toate capriciile, mofturile, temerile.

Se spune că un prieten adevărat te acceptă cu bune, cu rele. Un prieten adevărat este cel care ştie totul despre tine şi îţi rămâne alături, indiferent de deciziile pe care le iei. La fel ai fost şi tu. Nu m-ai părăsit atunci când am luat hotărâri neinspirate, când dintre o variantă bună şi una proastă, o alegeam pe cea din urmă…

Acum nu vreau decât să-ţi mulţumesc şi îţi sunt recunoscătoare pentru toate câte m-ai învăţat in şase ani. Ai fost şi rămâi un prieten special, drag. Un prieten de suflet, un frate mai mare pe care nu l-am avut niciodată.

Cu drag, Cookie.

2 thoughts on “Scrisoare catre un prieten

Opinia ta :)

