Noi doi. Regasire in campul cu maci

a dream of poppiesAcum mulţi ani în urmă, te-aş fi strigat cu glas tare pe câmpul cu maci. Eram sigură că, printr-o oarecare minune, vocea ta va răsuna dintr-un colţ bine ascuns, iar eu, plină de speranţă, aş fi alergat spre tine şi ţi-aş fi sărit în braţe. Te-aş fi strigat simplu, „Tu”. Asta pentru că îmi doream să fii tu, oricare „tu” care trăiai la aceeaşi intensitate viaţa ca şi mine.

Apoi, peste ani, te-am regăsit întâmplător, doar că realitatea a fost distorsionată de imaginaţia copilăriei mele. Nici câmpul cu maci nu era prin preajmă, „Tu” aveai un alt nume. Doar intesitatea cu care priveam spre viitor a rămas neschimbată în tot contextul întâlnirii noastre. Şi deşi ne-am pierdut glasul copilăros, povestea mea se oglindeşte în a ta. Nu ai fost prea departe de mine. Ai fost la câţiva paşi, prins în propria ta poveste. Şi ştiu asta pentru că de multe ori, am trecut unul pe lângă altul fără să ştim că, într-o bună zi, aveai să fii chiar tu cel care va reda glasul imaginaţiei de odinioară.

La vară vreau să mergem pe câmpul cu maci, să ne pierdem în gânduri sub razele soarelui de iunie. Vreau să alergăm întocmai ca şi când ne-am ştii de-o viaţă, iar apoi, vreau să te piteşti ca să te pot striga simplu şi incert: „tu”. Vreau să nu-mi răspunzi, ci doar să apari pe cărare şi să-mi întinzi mâna. Vom păşi domol prin viaţă, unul lângă celalalt, aşa cum ne-a fost scris. Sau aşa cum ne scriem chiar noi povestea, pentru că noi suntem autorii propriei poveşti. Dăm glas vieţii prin simplul fapt că ne ţinem de mână pe drumul acesta lung ce ni se pietruieşte cu fiecare pas. E lung ce-i drept, dar ştiu că la capătul lui, o să privim cu bucurie şi împlinire spre trecut, iar acolo, ne vom regăsi. La fel de inocenţi ca atunci când ne plimbam printre maci.

Până la vară, te aştept seară de seară să-l privim pe Octombrie în drumul nostru. Pătura fleece, ciocolata caldă şi îmbrăţişările ne vor acompania luna aceasta. La fel şi visele pe care le împărţim pe timp de noapte. Pentru că aşa frumos. Să adorm în braţele tale şi să mă trezesc în visul tău.

2 thoughts on “Noi doi. Regasire in campul cu maci

Opinia ta :)

