Terapie cu pisici

Nu stiu daca voi stiti, dar am aflat si eu de curand faptul ca pisicile sunt terapeute. Au existat cazuri in care o pisica s-a asezat cu labuta pe sanul stapanei apasand cu putere, iar astfel femeia respectiva a descoperit ca exact in locul acela avea un nodul. O alta pisica din State si-a salvat familia de la atacul unui urs.

Acum sa va povestesc despre Pufita mea. A venit de curand la mine in curte si nu am putut sa o alung cu niciun chip. Se zice ca o pisica atunci cand iti intra pe sub poarta e semn de binecuvantare. Oare asa o fi? Pufa a sosit la noi in familie pe 3 august 2010 si de atunci a ramas la noi. E neagra dar nu poarta ghinion. Cel putin, pana acum a dovedit ca e chiar terapeuta. Zilele astea am plans… Mult. Stateam in pat si plangeam. Negruta Pufa care intre timp dadea un ocol casei, s-a oprit in camera mea,s-a suit in pat langa mine si a inceput sa-si gudure capul pe umarul meu, apoi mi-a pus labuta pe obraz si a inceput sa ma imping cu ea. Nu i-am dat atentie deloc. Apoi mi-a prins o suvita de par si a inceput sa traga cu dinti de ea. Daca a vazut ca nu am bagat-o in seama, s-a asezat langa mine si a inceput sa miaune. Era un mieunat trist,plictisit .Nu stiu cum, dar am inceput sa ma inveseleasca. Am mangaiat-o e cateva ori, iar apoi mi-am dat seama ca nu merita sa plang… Pufa a reusit sa ma inveseleasca cu schemele ei si cred ca si ea a simtit ca nu eram in apele mele.

6 thoughts on “Terapie cu pisici

  1. ce dragut. Pot sa-mi imaginez schemele pisicutei tale…
    Intr-adevar ele, pisicile, sunt deosebite. Nu stiu ce alte argumente pe langa cele scrise de tine sa aduc acum, la ora asta, dar e ceva legat de ele ce iubesc.🙂

  2. Era o pisica in State care anuntau cand mor batranii dintr-un azil si cand se punea pe ei in pat se stia ca nu mai au mult.Pisicile sunt niste animale tare mistice.Si iubesc pisicile negre…puteam sa iau una acasa acum ceva timp daca nu aveam deja doua :-??.Sa am o pisica neagra este ceva ce vreau de mai demult.Ah…pisica ta e superba:X

Opinia ta :)

