Secrete

Cu totii avem secrete. Unele mai mici,altele mai mari. De cele mai multe ori suntem obligati sau condamnati la tacere fiindca nu vrem sa divulgam un lucru pe care l-am promis ca nu-l vom spune. Fiecare dintre noi ascunde cate ceva. Pastram cu sfintenie ceva ce nu vrem ca nimeni sa afle. Si de multe ori,cand ne simtim prea incarcati emotional, ne gasim un confident si ii marturisim o parte din aceste secrete nu inainte de a-l ruga sa nu mai spuna nimanui.

Dar ce ne facem cand secretele devin mult prea greu de suportat. Ce facem cand suntem in impas, cand viata altcuiva sau suferinta depind de ceea ce noi stim dar pe care nu putem spune?

Ce ne facem cand cei din jurul nostru sufera si cauta raspunsurile pe care tu le stii, dar din cauza ca ti-ai dat cuvantul nu le poti spune? Putem sa vindem cateva ponturi, putem ajuta la alinarea tristetei insa e mult prea greu. Stiu oameni care au tinut secrete zeci de ani, iar cand le-au lasat sa iasa la iveala, multi altii au avut de suferit. Sunt doua tipuri de secrete: secrete ce tin de viata persoanala a noastra si de viata persoanala a altora.

Haideti sa ne oprim asupra primului tip. Cati dintre voi nu au asa ceva? Cati dintre voi v-ati impartasit micile taine unei alte persoane? Va spun eu! Toti!

Ce vreau eu sa va intreb este daca aveti cunostinta de cauza asupra unor oameni care au tinut un secret care putea fi de mare folos daca ar fi fost spus la timpul potrivit. Cunoasteti repercursiuni ale unor astfel de cazuri sau oameni care au avut de suferit din pricina secretelor? Ce faci atunci cand ai promis ca nu vei spune nimic dar ajungi la concluzia ca e nevoie sa spui pentru a scuti pe cineva de o suferinta inutila?

Astept parerile voastre! Multumesc

6 thoughts on “Secrete

  1. De obicei cand stiu ceva si nu pot zice unei persoane implicate intr-o problema a carei solutie ar fi dezvaluirea secretului pe care-l pastrez cu sfintenie,incerc sa o iau pe alte cai si s-o fac pe respectiva persoana sa realizeze care-i solutia de fapt.Si asta nu neaparat prin apropouri ci efectiv,spre conducerea prin deductie la solutionarea dilemeelor fara sa ma dau eu de gol sau sa se zica dupa aceea ca n-am tinut secretul.Cand este ceva prea grav ca sa-l tin pentru mine,atunci exista riscul sa izbucnesc,doar pentru ca eu consider ca aia e solutia cea mai buna.De obicei sunt mai mult decat o usa de mormant cand vine vorba de secrete,dar depinde de informatia care mi se transmite.Pentru toti cred ca e asa,nu?:D

  2. Daca e secret de ce ti l-ar spune cineva(oricine e acel cineva)?… Vorbim de micile secrete pesonale si care implica persoana noastra(stii niciodata nu mi-a placut cum gateste fasolea,dar nu i-am spus sa nu o jignesc),micile vicii(stii mi-ar placea sa fac dragoste cu ea dar in postura asta) sau marile secrete pesonale(am ucis un om)? Nu inteleg ce cauti…poate vrei sa gasesti oameni care sa te aprobe pentru ca ai tradat sau planuiesti sa tradezi un secret al unui prieten in presupunerea(certitudinea)ca-i vei face un bine…poate mai scri un post cu mai multe detalii…:) asta nu presupune sa tradezi secretul😀

    • e o poveste lunga in ceea ce priveste consistenta reala a gandurilor mele.ca sa zic asa pe scurt,e ceva in genul piesei Rihanna – Unfaithful,iar eu sunt cea care stie de aceasta poveste si nu are voie sa o dezvaluie.numai ca lucrurile au degenerat putin si de la o poveste asemenea s-a ajuns la un adevart scenariu de Agatha Christie si la scene lacrimogene,greva foamei etc.(mai pe scurt,sufera din dragoste…)acum revin cu intrbearea,ar fi bine sa afle adevarul si sa nu mai sufere inutil?😕

Opinia ta :)

