Proiectul din vis

Se spune ca de multe ori nu ne ajunge o viata intreaga sa-i cunoastem bine pe cei de langa noi. Dar v-ati intrebat vreodata daca noi ne cunoastem cu adevart personalitatea? De cate ori n-ati simtit nevoia sa va exprimati liber, iar mai apoi v-at inchis in propria carapace?

Toate starile de curaj care apoi alterneaza cu lasitate, timiditate nu sunt decat acte alte caracterului uman dupa care fiecare suntem construiti. Nici noi nu ne cunoastem cu adevarat. Nici noi nu suntem in stare sa stim ce ne defineste ca personalitate. Pentru toti exista momente in care stam in cumpana, in care nu avem idei, in care se poate spune ca suntem zero in fata propriilor noastre dorinte si nemarginiri. Cat la suta exista in noi adevar?

Trecem prin viata fara sa fim constienti de ceea ce facem. Suntem siguri ca avem picioarele pe pamant cand cu totii inca plutim usor deasupra lui avand vaga impresie ca ne lipim cateodata. De fapt si de drept, ce cautam noi? Mistere? Adevaruri? Minciuni?

Suntem intr-o cursa contra cronometru pe acest Pamant si nu suntem in stare sa lasam la o parte nimicurile care ne apasa. Ar trebui sa radiem de fericire. Ar trebui sa apreciem mai mult viata cu bune si cu rele pentru ca nu suntem noi in masura sa ne intrebam <<DE CE?>>

Ideea acestui post mi-a venit in urma unui vis pe care l-am avut azi-noapte. Eram acasa,la curte si asteptam pe cineva sa facem un proiect. Orele treceau si se inoptase afara. Eu inca asteptam. La un moment dat, poarta s-a deschis si a intrat o multime de oameni care s-au asezat la masa, altii au intrat in casa si au inceput cu totii sa discute despre proiectul pe care il aveam de facut. Doar persoana aceea nu venise. La un moment dat, a aparut. Mi-am dat seama in vis ca oamenii aceeia ma ajutau atunci cand persoana cea mai importanta nu era acolo. Dupa finalizarea proiectului, s-a lasat cu veselie mare: cafele, sucuri, bauturi, prajituri, muzica si voiosie.O atmosfera absolut nemaipomenita. Dupa un timp m-am retras in camera mea si  m-am asezat in pat sa ma odihnesc.

Azi de dimineata cand m-am trezit am cautat pe net semnificatia anumitor puncte din visul meu si am descoperit ca toate faceau referinta la explorarea propriului sine, la descoperirea mai multor caracteristici ale propriei persoane etc.

De aici, si intrebarea mea… Ce stim despre noi? Ce nu stim inca? Credeti ca ati aflat totul despre voi?

3 thoughts on “Proiectul din vis

  1. Semnificatia viselor ii un domenu foarte vag si foarte disputat, iar in ceea ce priveste intrebarea ta despre ceea ce stim despre noi insine, raspunsul meu ar fi: NIMIC sau APROAPE NIMIC … natura umana ii prea incalcita pt a sti cu adevarat ceea ce ne dorim si ceea ce vrem noi de la … de la tot si toate

  2. eu am invatat sa ma cunosc.atat cat se poate.restul va ramane mereu in umbra desi e tare funny sa ai o latura misterioasa care sa iasa la iveala din cand in cand si sa nu stii despre ce este vorba

  3. eu stiu despre mine ca imi place sa joc fotbal,sunt sensibil si iubesc actoria.in rest am un caracter atat de recalcitrant cand ma enervez incat nici nu ma recunosc.deci nu pot spune ca ma cunosc in totalitate.e imposibil.dar asa cum zice brenda,e super

Opinia ta :)

