Sunshine Award + 10

Am primit din cea mai frumoasa gradina cel mai frumos rasad, adica am primit de la Myriam ” The Sunshine Award”. Tin sa iti multumesc Myriam si acum trebuie sa numesc alti 12 bloggeri care la randul lor sa primeasca floricica.

Deci sa incepem: 1.Simplu, 2.Gabr13l, 3.Fata din Umbra,4.Pisi Mei,5.Iana,6.Mike,7.Iarna tu esti marea mea,8.Bogdan Doicin,9.Aberatiu,10.Lecsya iar altii doi ii astept sa se nominalizeze singuri si sa spuna de ce cred ei ca ar merita Sunshine Award.

Si ca sa inchei cum se cuvine aceasta leapsa trebuie sa mai adaug la ea 10 lucruri care-mi plac mie in general.

  • Inghetata cu alune
  • Vizitele la rude si prieteni
  • Plimbarile prin oras
  • Pisicile
  • Blogging, radio si Tv
  • Excursiile lungi in locatii noi
  • Gatitul (orice in afara de peste si pui)
  • French Kiss on Kiss Fm
  • Desenele Animate
  • Shopping-ul

6 thoughts on “Sunshine Award + 10

  1. Pingback: Sunshine Award - prima leapsa | blogaristic

  2. ma nominalizez pt Sunshine Award deoarece datorita tie mi s-a aprins dorinta de a avea un blog, imi amintesc si acuma cand ai zis prima data ca de ce nu public poeziile mele pe un blog, nu mai stiu exact contextul in care am ajuns sa discutam despre doemniile de interes ale fiecaruia iar eu ti-am zis ca mai scriu poezii, chiar daca in ultima vreme nu prea am facut-o nu pot sa-mi dau seama exact care ar fi motivele temeinice care sa ma exonereze de aceasta „vina” dar oricum multumesc ca m-ai indemnat sa fac acest lucru si promit ca o sa vina si noi materiale pe acest blog si care nu se vor indeparta de la conceptul initial pt care a fost „creat”. spor la treaba in continuare si vreau sa stii ca atunci cand incep sa-ti citesc un post pur si simplu nu-mi pot dezlipi ochii de la monitor pana nu citesc tot, singurul lucru care ar putea face asta fiind intreruperea curentului dar asta nu prea se mai intampla,

    Inspiratie

Opinia ta :)

