Intrebare filozofica

Am aflat astazi de la o colega de clasa unul dintre subiectele de admitere la facultatea de jurnalism. Acest subiect suna cam asa „Ce ai face daca ai fi pentru o zi un sul de hartie igienica?”, iar pe baza la aceasta intrebare sa tii un speech de 2 minute.
Sa vedem ce as face eu:
1. As sta linistita in suportul meu si as astepta sa vina cineva sa ma foloseasca😆
2. M-as uita dupa suprafete murdare si cand ar intra cineva in baie, as cauta sa-l fac sa observe mizeria, sa rupoa o bucatica din mine si sa stearga.
3. M-as ruga inainte sa nimeresc la o casa cu iubitori de animale care sa detina o pisicuta sau catel. As astepta comoda pana isi face aparitia animalutzul si l-as ruga sa se joace cu labutele lui pentru a ma „dezmembra”.
Voi ce ati face?

16 thoughts on “Intrebare filozofica

  1. tot asa auzisem mai demult despre un subiect de admitere la jurnalism… intrebarea era: „Ce inseamna riscul pentru tine?”
    Ei bine, ce mi s-a parut super e ca respectiva persoana a facut urmatorul lucru: a lasat pagina alba, pretinzand apoi ca asa vede riscul. A luat 10🙂

  2. Am descoperit acum blog-ul tau intr-un comentariu pe blogul Alexei. Sunt Gabitza de la psiho, si eu as vrea sa merg la jurnalism.😀
    Cat despre intrebare…as astepta sa vad cat de lunga e viata mea.🙂

Opinia ta :)

