Primul pe 2010!

Eh, iata-ne si in 2010! Dupa atatea ore in care am petrecut cu totii si am inchinat pahare de sampanie la trecerea intr-un nou deceniu ne gasim din nou asezati in fata pc-ului, cu cafeluta langa sau la locul de munca incepand anul asa cum se cuvine. Pentru unii dintre noi,distractia inca mai continua. Sau poate inca  multa lume doarme.

Cert este ca eu sunt aici. A fost un revelion muuult mai linistit fata de celelalte, dar de asemenea si foarte „calduros”: petrecut in familie si cu prietenii apropiati, atmosfera de sarbatoare, muzica, mancaruri traditionale si artificii.

Ce imi doresc de la 2010? Sa fie cel mai frumos an cu putinta, sa fiu incojurata de persoanele dragi mie, sa fiu sanatoasa, fericita, implinita pe plan profesional si sa imi pun in ordine toate gandurile. Mi-am pus dorinta de la miezul noptii si sper sa se indeplineasca in decurs de doua saptamani maxim. In rest, toate bune si frumoase pentru acest moment.

Voi ce va doriti de la 2010?🙂

13 thoughts on “Primul pe 2010!

  1. In primul rand vreau sa-ti spun „la multi ani” si pe blog:)In al doilea rand doresc sa tii se implineasca toate dorintele si planurile pe care le ai,in al treilea rand sa fii inconjurata de cei pe care ii iubesti si te iubesc,in al patrulea rand sa fii sanatoasa si fericita si nu in ultimul rand,de la 2010 imi doresc sa am parte de cat mai multe realizari si de implinirea macar la o parte din planurile importante!

  2. Si eu imi doresc….sa continui cu clubul de jurnalism,un car de inspiratie,sa fie la fel de bine ca-n 2009,poate mai bun,sa am taria sa fac cat mai multe lucruri si sa fiu sanatoasa,si eu si toti cei dragi.Nici eu nu am vrut un Revelion zgomotos anul asta,ca si tine…e placut in sanul familiei.Iti urez mult succes sa-ti indeplinesti toate dorintele si la multi ani!!>:D<

  3. de la 2010 imi doresc sa fiu sanatos,sa am parte de toata familia reunita si sa pot fii mereu alaturi de cei dragi,daca le am pe toate astea,voi fi puternic sa continui cu toate planurile

  4. de la 2010 imi doresc sa fiu fericita si iubita,sa calatoresc foarte mult prin strainatate si sa-mi gasesc o posibilitate de a ma angaja undeva,avand in vedere ca chiria este prea scumpa

Opinia ta :)

