Primul an :)

Un an. A trecut doar unul de cand am intrat in lumea blogging-ului. Fix azi! Mai sunt doar cateva ore, in speta pana ce orologiul va bate de ora 20:30.

Si pentru ca acest blog nu ajungea astazi sa existe fara voi, cei care cititi si comentati,doresc sa va multumesc la toti, inclusiv si celor de la care am primit critici deoarece si ele m-au ajutat sa revizuiesc anumite aspecte.

La inceput nu stiam cum functioneaza wordpress-ul. Mi-a luat ceva timp pana sa ma acomodez si pana sa imi intru in mana cu scrisul. Au fost perioade in care am cam lenevit si perioade in care am scris si cate doua sau trei post-uri pe zi. Si iaca a trecut ceva vreme si am implinit un an.

10 thoughts on “Primul an :)

  1. Peste putin timp, trecem pragul Noului An si vreau sa-ti urez “La multi ani!”. 2010 sa-ti aduca cat mai multe bucurii si belsug pe masa. Sa fii sanatoasa si fericita alaturi de cei dragi!

  2. cu extrema de mare intarziere,La multi ani pentru blog,sa scrii in continuare la fel ca si pana acum si multa bafta in tot ceea ce iti propui:)

Opinia ta :)

