Un fel de interviu :)

Am mai primit o leapsa putin mai de mult de la Harry Poker, o leapsa putin sinistra in felul ei, dar care mie cel putin imi place si mi-a atras atentia.

1.In ce animal ai vrea sa te reincarnezi?
Raspuns:cred ca intr-o pisica pentru ca sunt animalele mele preferate.
2.Ce ti-ar lipsi cel mai mult in viata?
Raspuns: Cel mai mult mi-ar lipsi parintii si prietenii.
3.Ce apreciezi cel mai mult la o persoana?
Raspuns:
Sinceritatea,increderea si gandirea libera.
4.Care este culoarea preferata pentru haine?
Raspuns:
Ador combinatiile alb-negru-gri,dar si movul.

5.O călătorie pe care ai vrea să o faci şi ţara pe care ai vrea să o vizitezi?
Raspuns:
Mi-ar placea sa ajung in New York si Chicago.
6.Citatul/zicala preferata?
Raspuns: Failure doesn’t exist unless you quit.

7.Ce ti-ar place cel mai mult sa faci?
Raspuns:
Depinde. Daca este vorba despre o zi libera prefer sa ma plimb cu rolele, sa citesc sau sa gatesc. La modul ideal, mi-ar placea sa imi petrec timpul redecorand case.
8.Dacă nu ai face ceea ce faci în fiecare zi, cu ce altceva ai dori să-ţi umpli timpul?
Raspuns:
E greu sa ma gandesc ce altceva as face in afara de rutina zilnica…. Probabil ca as calatori foarte mult cu trenul.

Acestea fiind zise,leapsa se duce mai departe catre Amicul Simplu-ca o albina, catre prietenul cu 1 & 3, la pisi Mei si asa ca de impacare,catre Musiu Mike. (asta in caz ce cei solicitati nu au rezolvat deja aceasta leapsa,avand in vedere ca sunt cam codasa la capitolul asta🙂

18 thoughts on “Un fel de interviu :)

  1. foarte dragut interviul acesta,iti urmaresc blogul de ceva vreme si revin cu drag de fiecare data.pot spune ca am ajuns sa te mai caut chiar si pe google din cand in cand.imi place ca esti o fire deschisa si scrii foarte frumos.o combinatie intre copilarie si maturitate,felicitarile mele!asteptam pe cand mai poti tu si alte interviuri despre tine pentru ca sigur ai mai mult de un fan care ii place cum scrii.felicitari again!

Opinia ta :)

